Facebook – Jak wygląda współpraca z agencją marketingową
Kiedy rozpoczynam współpracę z firmami w zakresie prowadzenia działań na Facebooku, bardzo często pojawiają się pytania: „Ale jak to będzie wyglądać? Mam Ci oddać dostęp do mojego konta firmowego?”. Absolutnie nie! Prowadząc działania na Facebooku dla moich Klientów korzystam z Managera Firm. Jest to bezpłatna platforma Facebooka, która pozwala zarządzać mi Twoim kontem, a Ty nie tracisz żadnych uprawnień. Dowiedz się jak to wygląda.
Krok pierwszy – dodanie strony do Menedżera firmy
1. W pierwszej kolejności, według potrzeb, ustalamy rolę jaką mam pełnić na Twojej stronie na Facebooku.

Źródło: www.facebook.com/help/323502271070625
2. Z pozycji Menedżera Firm proszę o dostęp do Twojej strony firmowej. Otrzymasz standardowe powiadomienie na swoim prywatnym profilu, które musisz zaakceptować.
I gotowe!
Od teraz mam dostęp do Twojej strony na Facebooku, a Ty w dalszym ciągu zachowujesz swoje uprawnienia. Możesz publikować posty, wysyłać i odbierać wiadomości, monitorować statystyki. Masz podgląd na działania, które dla Ciebie prowadzę oraz na ich skuteczność.
Czy wiesz, że Menedżer Firm pozwala na to, żeby agencja marketingowa prowadziła kampanie reklamowe bezpośrednio z Twojego konta. To bardzo duże ułatwienie chociażby z uwagi na rozliczenia kosztowe z Facebookiem.
Krok drugi – dodanie konta reklamowego
1. Jeżeli masz utworzone konto reklamowe jedynie co powinieneś zrobić to podać mi jego numer

2. Jeżeli nie masz konta reklamowego tworzymy go w Menedżerze Firm. Będą potrzebne nam dane karty kredytowej lub PayPal – to jedyne dwie formy płatności akceptowane na ten moment przez Facebooka. Ustawiamy też odpowiednie dane do faktury i możemy przygotować pierwszą kampanię reklamową.
A co w przypadku zakończenia współpracy?
Jednym kliknięciem usuwam dostęp do Twojego konta. A wszystko co w ramach współpracy zrobiła dla Ciebie agencja marketingowa na Facebooku zostaje nienaruszone.
