Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku?

Kilka lat temu prowadzenie firmowego profilu na Facebooku było znacznie łatwiejsze niż obecnie. W tej chwili użytkownicy zalewani są informacjami, a niestety miejsce na Facebookowej ścianie jest mocno ograniczone. Dlatego jeżeli chcesz, żeby to co robisz było zauważone przez innych, musisz publikować angażujące treści, które Facebook chętnie wyświetla innym. Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku, który będzie przynosił efekty?

Czytaj dalejJak prowadzić profil firmowy na Facebooku?

Transmisja live na Facebook’u – czy warto robić live’y?

15 lat temu marketing ukrywał się w tekstach. Pamiętam pierwsze strony internetowe, które „zawalone” były tekstem. Ulotki i katalogi, które czytało się jak dobrej klasy czasopismo. Kilka lat później tekst powoli wypierany był przez obraz. Wszyscy mówili, że zdjęcie/grafika potrafi wyrazić więcej niż 1000 słów. I tak też jest. Obraz zdecydowanie szybciej niż tekst działa na naszą podświadomość. W ułamku sekundy budzi określone skojarzenia. Ale obecnie to wideo wysuwa się na prowadzenie. Live na Facebooku, Kanały na YouTube czy Stories na Instagramie. Znacie? Jestem przekonana, że tak! Ale dzisiaj chciałabym się skupić tylko na pierwszej formie publikowania wideo – live na Facebooku.

Czytaj dalejTransmisja live na Facebook’u – czy warto robić live’y?

Co to jest Piksel Facebooka i jakie daje możliwości

Jeżeli korzystasz z reklam na Facebooku to zapewne nie raz, kiedy tworzyłeś kampanię promocyjną widziałeś informację o monitorowaniu konwersji za pomocą Piksela Facebooka. Piksel to narzędzie, które pozwala targetować reklamy na Facebooku do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę www oraz zaawansowany system analityczny, który pomaga mierzyć skuteczność Twoich kampanii.

Czytaj dalejCo to jest Piksel Facebooka i jakie daje możliwości

Jak napisać dobry tekst na stronę internetową

Myślisz sobie: „chcę fajną stronę internetową. Zlecę ją. Niech mi ją zrobią. Będę miał z głowy”. Ale nagle okazuje się, że zlecenie przygotowania strony internetowej to wierzchołek góry lodowej. Chciałbyś mieć temat z głowy, ale dostajesz serię pytań, na które nie zawsze potrafisz odpowiedzieć. A jeśli się z nimi uporasz, to tak czy siak na końcu pada prośba „proszę nam przysłać teksty – zrobimy stronę www”. Niestety nie da się przygotować strony www jeśli nie ma treści. I co teraz?

Czytaj dalejJak napisać dobry tekst na stronę internetową

Czarny piątek – pomysły na promocje

Czarny Piątek z roku na rok staje się w Polsce coraz bardziej popularny. Przyszedł do nas oczywiście z Zachodu i jest synonimem ogromnych wyprzedaży. Duzi gracze już od początku listopada informują nas o wielkich obniżkach cen, a ludzie oczywiście z przyjemnością skorzystają z okazji. Skoro jest, to dlaczego nie? Tak więc, Klienci chcą kupić w jak najniższej cenie. Sprzedawcy liczą na duże zyski. Jak to pogodzić?

Czytaj dalejCzarny piątek – pomysły na promocje

Facebook – Jak wygląda współpraca z agencją marketingową

Kiedy rozpoczynam współpracę z firmami w zakresie prowadzenia działań na Facebooku, bardzo często pojawiają się pytania: „Ale jak to będzie wyglądać? Mam Ci oddać dostęp do mojego konta firmowego?”. Absolutnie nie! Prowadząc działania na Facebooku dla moich Klientów korzystam z Managera Firm. Jest to bezpłatna platforma Facebooka, która pozwala zarządzać mi Twoim kontem, a Ty nie tracisz żadnych uprawnień. Dowiedz się jak to wygląda.

Czytaj dalejFacebook – Jak wygląda współpraca z agencją marketingową

Jak zbudować sklep internetowy, który sprzedaje – check lista

Według badania Bisnode Polska aktywnie na polskim rynku działa dzisiaj około 20 tysięcy sklepów internetowych. W porównaniu z rokiem 2014 stanowi to wzrost o ponad 11 proc. W ostatnich dwóch latach średnio liczba aktywnie działających sklepów wzrastała o 10 proc. Jeśli tendencja wzrostowa utrzyma się w kolejnych latach to już za pięć lat ich liczba może wzrosnąć do ponad 30 tysięcy. Nowe sklepy internetowe pojawiają się w sieci każdego dnia. Z kolei dotychczasowe prześcigają się w dostarczaniu rozwiązań, które usprawnią procesy sprzedażowe.
Witaj w świecie e-commerce!
Ale co zrobić, żeby nie ponieść porażki? Jak powinien być zbudowany sklep internetowy, który sprzedaje?

Czytaj dalejJak zbudować sklep internetowy, który sprzedaje – check lista

Sklep internetowy – co powinieneś wiedzieć na temat sprzedaży w internecie

Żyjemy w czasach, kiedy sprzedaż internetowa nie jest dla nikogo nowością. Mało tego! Właściwie nie trzeba już wychodzić z domu, żeby zrobić niezbędne zakupy. Wystarczy, że włączymy komputer (lub przeglądarkę internetową w telefonie), znajdziemy potrzebny sklep internetowy i kilkoma kliknięciami dokonamy zakupów. Raz, dwa – przy wyborze odpowiedniej opcji – nawet następnego dnia do naszych drzwi puka kurier i wręcza zamówienie. W Internecie można kupić już wszystko. Artykuły spożywcze, akcesoria dla dzieci, ubrania, środki czystości, meble, bilety, samochody, biżuterię, kosmetyki, samochody, usługi i wiele, wiele innych.

Czytaj dalejSklep internetowy – co powinieneś wiedzieć na temat sprzedaży w internecie

Wydarzenia na Facebook’u

Wydarzenia na Facebooku zna chyba każdy użytkownik tej platformy. Jako przedsiębiorca, jeśli nigdy nie tworzyłeś własnych wydarzeń, to zapewne nie raz brałeś udział w wydarzeniach organizowanych przez innych. Ta forma, to świetny sposób na poinformowanie fanów o zbliżającym się evencie, premierze nowej publikacji, relacji na żywo, która  wkrótce zostanie przeprowadzona na Twoim profilu firmowym czy szkoleniu, jakie będziesz organizował.

Czytaj dalejWydarzenia na Facebook’u