Dlaczego warto nagrywać wideo i podcasty?

Dlaczego warto nagrywać wideo i podcasty?

W dzisiejszym świecie, gdzie treści wideo i audio dominują w mediach społecznościowych i na platformach streamingowych, nagrywanie filmów i podcastów staje się kluczowym narzędziem budowania marki, zwiększania zaangażowania odbiorców i tworzenia autentycznych relacji z klientami. Korzyści płynące z nagrywania wideo i podcastów: Większy zasięg i lepsza widoczność – treści multimedialne są bardziej angażujące i mają …

Czytaj dalejDlaczego warto nagrywać wideo i podcasty?

Google zmusza do przejścia z Universal Analytics na Google Analytics 4
|

Google zmusza do przejścia z Universal Analytics na Google Analytics 4

Już wkrótce Google Analytics 4 całkowicie zastąpi Google Universal Analytics. Jeśli schemat analizowania danych opierasz na porównywaniu wyników rok do roku, kwartał do kwartału lub miesiąc do miesiąca to ostatni dzwonek na uruchomienie GA4 (tylko tak zapewnisz sobie ciągłość danych). Każdy kto prowadzi biznes w internecie powinien znać Google Analytics. O tym dlaczego należy prowadzić …

Czytaj dalejGoogle zmusza do przejścia z Universal Analytics na Google Analytics 4

Zdjęcia w sklepie internetowym – jak poprawnie je opisywać?
|

Zdjęcia w sklepie internetowym – jak poprawnie je opisywać?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to powinieneś wiedzieć, że jednym z ważniejszych elementów, które wpływają na sprzedaż, są zdjęcia produktowe. Ludzie kupują oczami, dlatego zdjęcie to element w Twoim sklepie, o który musisz zadbać. Na co zwrócić szczególną uwagę? Jak opisywać zdjęcia, żeby dobrze pozycjonowały się w Google? Odpowiedzi znajdziesz w tym wpisie. Zdjęcia w sklepie …

Czytaj dalejZdjęcia w sklepie internetowym – jak poprawnie je opisywać?

Jak optymalizować treści pod SEO, żeby wpisy na blogu znalazły się szybciej w Google?

Jak optymalizować treści pod SEO, żeby wpisy na blogu znalazły się szybciej w Google?

Kiedy tworzysz treści na bloga, zapewne w pierwszej kolejności myślisz o użytkowniku, który będzie czytał tekst. To dobry krok, ponieważ faktycznie im więcej ludzi będzie zaglądać do Twoich wpisów blogowych, tym lepiej dany wpis będzie się pozycjonował. Jest jednak malutkie „ale”. Żeby przygotowaną treść znaleźli czytelnicy, musi się ona wypozycjonować w Google. Aby było to …

Czytaj dalejJak optymalizować treści pod SEO, żeby wpisy na blogu znalazły się szybciej w Google?

Fakty i mity na temat SEO

Fakty i mity na temat SEO

Mit: SEO wystarczy zrobić raz i porządnie, zajmie to góra miesiąc Fakt: Prowadzenie działań związanych z SEO to systematyczna praca. Jeżeli przestaniesz tworzyć treści i optymalizować stronę zgodnie z zasadami SEO, dasz znać robotom Google, że Twój biznes przestaje żyć.  Mit: SEO jest kosmicznie trudne Fakt: SEO jest pracochłonne a nie kosmicznie trudne. Co prawda …

Czytaj dalejFakty i mity na temat SEO

Linkowanie wewnętrzne w tekstach blogowych – czy warto robić anchor tekst?

Linkowanie wewnętrzne w tekstach blogowych – czy warto robić anchor tekst?

Linkowanie fraz kluczowych w tekstach blogowych (i nie tylko) to znana praktyka specjalistów SEO. Linkowanie wewnętrzne poprzez twz. anchor tekst zapewnia użytkownikom lepsze zrozumienie treści i łatwe przejście do rozwinięcia danego tematu. Z kolei roboty wyszukiwarki szukają anchor tekstów i na ich podstawie oceniają strony internetowe. Co to jest anchor tekst? Zapewne nie raz spotkałeś …

Czytaj dalejLinkowanie wewnętrzne w tekstach blogowych – czy warto robić anchor tekst?

Dlaczego nie zarabiasz, chociaż prowadzisz działania w Social Mediach?
||

Dlaczego nie zarabiasz, chociaż prowadzisz działania w Social Mediach?

Prowadzenie działań w Mediach Społecznościowy to totalny must have każdego biznesu. Jeszcze niedawno mówiliśmy, „nie ma Cię w Google, nie istniejesz”. Teraz mówimy „nie ma Cię w socialach, nie istniejesz”. Niestety nawet jeśli regularnie prowadzisz swoje media społecznościowe może okazać się, że efekty są marne. Dzisiaj przegotowałam zestawienie najczęściej popełnianych błędów w prowadzeniu działań na …

Czytaj dalejDlaczego nie zarabiasz, chociaż prowadzisz działania w Social Mediach?

Archetyp marki – co to jest i co wybrać?

Archetyp marki – co to jest i co wybrać?

Archetyp marki to nic innego jak jej charakter. Marki podobnie jak ludzie mają swoje osobowości, które mogą rozwijać i udoskonalać w zależności od potrzeb. Zapewne nie raz zdarzyło Ci się spotkać osobę, do której od razu poczułeś sympatię. Na początku zwróciłeś uwagę na wygląd. To jak dana osoba jest ubrana, jakie wykonuje gesty. Spodobało Ci …

Czytaj dalejArchetyp marki – co to jest i co wybrać?

Legalny konkurs w mediach społecznościowych
|

Legalny konkurs w mediach społecznościowych

Konkurs w mediach społecznościowych to świetny sposób na dotarcie do nowych osób. Posty konkursowe zazwyczaj szybciej się „rozchodzą” i cieszą się dużym zainteresowaniem, generując zasięgi organiczne. Niestety wiele osób nie wie, że kwestie konkursów w mediach społecznościowych definiują poszczególne regulaminy platform, a także prawo obowiązujące w danym kraju. O czym musisz pamiętać, organizując konkurs na …

Czytaj dalejLegalny konkurs w mediach społecznościowych

Trendy w marketingu internetowym 2019

Trendy w marketingu internetowym 2019

Prowadząc działania marketingowe przedsiębiorcy bardzo często zastanawiają się co w danym momencie jest najbardziej popularne. W tym wpisie wyróżniałam 5 działań, które mają wpływ na decyzje odbiorców w ostatnim czasie. Nie traktuj ich jako wyznacznika „must have”, ale na pewno warto abyś je rozważył. Pamiętaj również aby poszczególne modele wykorzystać odpowiednio w swojej branży. Mikromomenty …

Czytaj dalejTrendy w marketingu internetowym 2019