fbpx
Przejdź do treści

Futuram.pl | agencja marketingowa

  • OfertaRozwiń
    • Marketing
    • Social Media
    • Strony www
    • Projekty graficzne
    • Google Ads
    • Pozycjonowanie stron www
  • Blog
  • Kontakt
  • 0 produktów
Futuram.pl | agencja marketingowa

Blog

  • Dlaczego warto nagrywać wideo i podcasty?
    Bez kategorii

    Dlaczego warto nagrywać wideo i podcasty?

    PrzezMagdalena

    W dzisiejszym świecie, gdzie treści wideo i audio dominują w mediach społecznościowych i na platformach streamingowych, nagrywanie filmów i podcastów staje się kluczowym narzędziem budowania marki, zwiększania zaangażowania odbiorców i tworzenia autentycznych relacji z klientami. Korzyści płynące z nagrywania wideo i podcastów: Większy zasięg i lepsza widoczność – treści multimedialne są bardziej angażujące i mają …

    Czytaj dalejDlaczego warto nagrywać wideo i podcasty?

    Dowiedz się więcej Dlaczego warto nagrywać wideo i podcasty?Kontynuuj

  • Google zmusza do przejścia z Universal Analytics na Google Analytics 4
    Pozycjonowanie|Strony internetowe

    Google zmusza do przejścia z Universal Analytics na Google Analytics 4

    PrzezMagdalena

    Już wkrótce Google Analytics 4 całkowicie zastąpi Google Universal Analytics. Jeśli schemat analizowania danych opierasz na porównywaniu wyników rok do roku, kwartał do kwartału lub miesiąc do miesiąca to ostatni dzwonek na uruchomienie GA4 (tylko tak zapewnisz sobie ciągłość danych). Każdy kto prowadzi biznes w internecie powinien znać Google Analytics. O tym dlaczego należy prowadzić …

    Czytaj dalejGoogle zmusza do przejścia z Universal Analytics na Google Analytics 4

    Dowiedz się więcej Google zmusza do przejścia z Universal Analytics na Google Analytics 4Kontynuuj

  • Zdjęcia w sklepie internetowym – jak poprawnie je opisywać?
    Pozycjonowanie|Strony internetowe

    Zdjęcia w sklepie internetowym – jak poprawnie je opisywać?

    PrzezMagdalena

    Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to powinieneś wiedzieć, że jednym z ważniejszych elementów, które wpływają na sprzedaż, są zdjęcia produktowe. Ludzie kupują oczami, dlatego zdjęcie to element w Twoim sklepie, o który musisz zadbać. Na co zwrócić szczególną uwagę? Jak opisywać zdjęcia, żeby dobrze pozycjonowały się w Google? Odpowiedzi znajdziesz w tym wpisie. Zdjęcia w sklepie …

    Czytaj dalejZdjęcia w sklepie internetowym – jak poprawnie je opisywać?

    Dowiedz się więcej Zdjęcia w sklepie internetowym – jak poprawnie je opisywać?Kontynuuj

  • Jak optymalizować treści pod SEO, żeby wpisy na blogu znalazły się szybciej w Google?
    Pozycjonowanie

    Jak optymalizować treści pod SEO, żeby wpisy na blogu znalazły się szybciej w Google?

    PrzezMagdalena

    Kiedy tworzysz treści na bloga, zapewne w pierwszej kolejności myślisz o użytkowniku, który będzie czytał tekst. To dobry krok, ponieważ faktycznie im więcej ludzi będzie zaglądać do Twoich wpisów blogowych, tym lepiej dany wpis będzie się pozycjonował. Jest jednak malutkie „ale”. Żeby przygotowaną treść znaleźli czytelnicy, musi się ona wypozycjonować w Google. Aby było to …

    Czytaj dalejJak optymalizować treści pod SEO, żeby wpisy na blogu znalazły się szybciej w Google?

    Dowiedz się więcej Jak optymalizować treści pod SEO, żeby wpisy na blogu znalazły się szybciej w Google?Kontynuuj

  • Fakty i mity na temat SEO
    Pozycjonowanie

    Fakty i mity na temat SEO

    PrzezMagdalena

    Mit: SEO wystarczy zrobić raz i porządnie, zajmie to góra miesiąc Fakt: Prowadzenie działań związanych z SEO to systematyczna praca. Jeżeli przestaniesz tworzyć treści i optymalizować stronę zgodnie z zasadami SEO, dasz znać robotom Google, że Twój biznes przestaje żyć.  Mit: SEO jest kosmicznie trudne Fakt: SEO jest pracochłonne a nie kosmicznie trudne. Co prawda …

    Czytaj dalejFakty i mity na temat SEO

    Dowiedz się więcej Fakty i mity na temat SEOKontynuuj

  • Linkowanie wewnętrzne w tekstach blogowych – czy warto robić anchor tekst?
    Pozycjonowanie

    Linkowanie wewnętrzne w tekstach blogowych – czy warto robić anchor tekst?

    PrzezMagdalena

    Linkowanie fraz kluczowych w tekstach blogowych (i nie tylko) to znana praktyka specjalistów SEO. Linkowanie wewnętrzne poprzez twz. anchor tekst zapewnia użytkownikom lepsze zrozumienie treści i łatwe przejście do rozwinięcia danego tematu. Z kolei roboty wyszukiwarki szukają anchor tekstów i na ich podstawie oceniają strony internetowe. Co to jest anchor tekst? Zapewne nie raz spotkałeś …

    Czytaj dalejLinkowanie wewnętrzne w tekstach blogowych – czy warto robić anchor tekst?

    Dowiedz się więcej Linkowanie wewnętrzne w tekstach blogowych – czy warto robić anchor tekst?Kontynuuj

  • Dlaczego nie zarabiasz, chociaż prowadzisz działania w Social Mediach?
    Facebook|Instagram|Marketing

    Dlaczego nie zarabiasz, chociaż prowadzisz działania w Social Mediach?

    PrzezMagdalena

    Prowadzenie działań w Mediach Społecznościowy to totalny must have każdego biznesu. Jeszcze niedawno mówiliśmy, „nie ma Cię w Google, nie istniejesz”. Teraz mówimy „nie ma Cię w socialach, nie istniejesz”. Niestety nawet jeśli regularnie prowadzisz swoje media społecznościowe może okazać się, że efekty są marne. Dzisiaj przegotowałam zestawienie najczęściej popełnianych błędów w prowadzeniu działań na …

    Czytaj dalejDlaczego nie zarabiasz, chociaż prowadzisz działania w Social Mediach?

    Dowiedz się więcej Dlaczego nie zarabiasz, chociaż prowadzisz działania w Social Mediach?Kontynuuj

  • Archetyp marki – co to jest i co wybrać?
    Marketing

    Archetyp marki – co to jest i co wybrać?

    PrzezMagdalena

    Archetyp marki to nic innego jak jej charakter. Marki podobnie jak ludzie mają swoje osobowości, które mogą rozwijać i udoskonalać w zależności od potrzeb. Zapewne nie raz zdarzyło Ci się spotkać osobę, do której od razu poczułeś sympatię. Na początku zwróciłeś uwagę na wygląd. To jak dana osoba jest ubrana, jakie wykonuje gesty. Spodobało Ci …

    Czytaj dalejArchetyp marki – co to jest i co wybrać?

    Dowiedz się więcej Archetyp marki – co to jest i co wybrać?Kontynuuj

  • Legalny konkurs w mediach społecznościowych
    Facebook|Instagram

    Legalny konkurs w mediach społecznościowych

    PrzezMagdalena

    Konkurs w mediach społecznościowych to świetny sposób na dotarcie do nowych osób. Posty konkursowe zazwyczaj szybciej się „rozchodzą” i cieszą się dużym zainteresowaniem, generując zasięgi organiczne. Niestety wiele osób nie wie, że kwestie konkursów w mediach społecznościowych definiują poszczególne regulaminy platform, a także prawo obowiązujące w danym kraju. O czym musisz pamiętać, organizując konkurs na …

    Czytaj dalejLegalny konkurs w mediach społecznościowych

    Dowiedz się więcej Legalny konkurs w mediach społecznościowychKontynuuj

  • Trendy w marketingu internetowym 2019
    Marketing

    Trendy w marketingu internetowym 2019

    PrzezEkspert ds. marketingu

    Prowadząc działania marketingowe przedsiębiorcy bardzo często zastanawiają się co w danym momencie jest najbardziej popularne. W tym wpisie wyróżniałam 5 działań, które mają wpływ na decyzje odbiorców w ostatnim czasie. Nie traktuj ich jako wyznacznika „must have”, ale na pewno warto abyś je rozważył. Pamiętaj również aby poszczególne modele wykorzystać odpowiednio w swojej branży. Mikromomenty …

    Czytaj dalejTrendy w marketingu internetowym 2019

    Dowiedz się więcej Trendy w marketingu internetowym 2019Kontynuuj

Nawigacja strony

1 2 3 4 Następna stronaNastępny

© 2025 Futuram.pl | agencja marketingowa Motyw WordPress, autor: Kadence WP

  • Oferta
    • Marketing
    • Social Media
    • Strony www
    • Projekty graficzne
    • Google Ads
    • Pozycjonowanie stron www
  • Blog
  • Kontakt
  • 0 produktów