Czarny piątek – pomysły na promocje

Czarny Piątek z roku na rok staje się w Polsce coraz bardziej popularny. Przyszedł do nas oczywiście z Zachodu i jest synonimem ogromnych wyprzedaży. Duzi gracze już od początku listopada informują nas o wielkich obniżkach cen, a ludzie oczywiście z przyjemnością skorzystają z okazji. Skoro jest, to dlaczego nie? Tak więc, Klienci chcą kupić w jak najniższej cenie. Sprzedawcy liczą na duże zyski. Jak to pogodzić?

Czytaj dalejCzarny piątek – pomysły na promocje

Facebook – Jak wygląda współpraca z agencją marketingową

Kiedy rozpoczynam współpracę z firmami w zakresie prowadzenia działań na Facebooku, bardzo często pojawiają się pytania: „Ale jak to będzie wyglądać? Mam Ci oddać dostęp do mojego konta firmowego?”. Absolutnie nie! Prowadząc działania na Facebooku dla moich Klientów korzystam z Managera Firm. Jest to bezpłatna platforma Facebooka, która pozwala zarządzać mi Twoim kontem, a Ty nie tracisz żadnych uprawnień. Dowiedz się jak to wygląda.

Czytaj dalejFacebook – Jak wygląda współpraca z agencją marketingową

Jak zbudować sklep internetowy, który sprzedaje – check lista

Według badania Bisnode Polska aktywnie na polskim rynku działa dzisiaj około 20 tysięcy sklepów internetowych. W porównaniu z rokiem 2014 stanowi to wzrost o ponad 11 proc. W ostatnich dwóch latach średnio liczba aktywnie działających sklepów wzrastała o 10 proc. Jeśli tendencja wzrostowa utrzyma się w kolejnych latach to już za pięć lat ich liczba może wzrosnąć do ponad 30 tysięcy. Nowe sklepy internetowe pojawiają się w sieci każdego dnia. Z kolei dotychczasowe prześcigają się w dostarczaniu rozwiązań, które usprawnią procesy sprzedażowe.
Witaj w świecie e-commerce!
Ale co zrobić, żeby nie ponieść porażki? Jak powinien być zbudowany sklep internetowy, który sprzedaje?

Czytaj dalejJak zbudować sklep internetowy, który sprzedaje – check lista

Sklep internetowy – co powinieneś wiedzieć na temat sprzedaży w internecie

Żyjemy w czasach, kiedy sprzedaż internetowa nie jest dla nikogo nowością. Mało tego! Właściwie nie trzeba już wychodzić z domu, żeby zrobić niezbędne zakupy. Wystarczy, że włączymy komputer (lub przeglądarkę internetową w telefonie), znajdziemy potrzebny sklep internetowy i kilkoma kliknięciami dokonamy zakupów. Raz, dwa – przy wyborze odpowiedniej opcji – nawet następnego dnia do naszych drzwi puka kurier i wręcza zamówienie. W Internecie można kupić już wszystko. Artykuły spożywcze, akcesoria dla dzieci, ubrania, środki czystości, meble, bilety, samochody, biżuterię, kosmetyki, samochody, usługi i wiele, wiele innych.

Czytaj dalejSklep internetowy – co powinieneś wiedzieć na temat sprzedaży w internecie

Wydarzenia na Facebook’u

Wydarzenia na Facebooku zna chyba każdy użytkownik tej platformy. Jako przedsiębiorca, jeśli nigdy nie tworzyłeś własnych wydarzeń, to zapewne nie raz brałeś udział w wydarzeniach organizowanych przez innych. Ta forma, to świetny sposób na poinformowanie fanów o zbliżającym się evencie, premierze nowej publikacji, relacji na żywo, która  wkrótce zostanie przeprowadzona na Twoim profilu firmowym czy szkoleniu, jakie będziesz organizował.

Czytaj dalejWydarzenia na Facebook’u

Pozycjonowanie w Google – na co zwraca uwagę wyszukiwarka

Niektórzy „złośliwi” mawiają się, że sam Google nie zna algorytmów, które są odpowiedzialne za pozycjonowanie stron www. My jednak wiemy, że metody stosowane przez najpopularniejszą wyszukiwarkę, wcale nie są takim science fiction. Najważniejsza zasada jest taka. Internauta ma dostać to czego szuka. A ponieważ internet „kończy się” na drugiej stronie Google musisz dołożyć wszelkich starań, aby Twoja strona była przynajmniej w TOP 10.

Czytaj dalejPozycjonowanie w Google – na co zwraca uwagę wyszukiwarka

pozycjonowanie stron internetowych

Sprawdzone metody na naturalne pozycjonowanie stron www

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który swoją komunikację z Klientem rozpoczyna od strony www, masz świadomość tego jak bardzo ważne jest jej pozycjonowanie. Zapewne otrzymałeś już nie jedną płatną ofertę od firm, które specjalizują się w tym zakresie. A czy wiesz, że sam również jesteś w stanie poprawić wyniki wyszukiwania Twojej witryny w Google?

Czytaj dalejSprawdzone metody na naturalne pozycjonowanie stron www

Co oznacza marketing w małej firmie?

Jesteś właścicielem małej firmy i na pewno często myślisz sobie, że ten cały marketing to nie dla Ciebie. W dużych firmach mają budżety, to mogą sobie pozwolić na reklamę, a co ja tam mogę. I tutaj Cię zaskoczę! Posiadając nawet niewielki budżet można zdziałać całkiem dużo. Najważniejszy jest pomysł i jego wykonanie! Nawet przy założeniu niewielkiego budżetu!

Czytaj dalejCo oznacza marketing w małej firmie?

Jak sprzedawać na Instagramie?

Do niedawna marketerzy prześcigali się w wymyślaniu kreatywnych metod sprzedaży produktów na Instagramie. Ile razy czytałeś wpis, w którym link do oferty znajdował się w „bio”? W maju 2018 roku Instagram ukrócił ten wyścig, wprowadzając do profili sprzedażowych opcję sklepu. Nowa opcja pozwala oznaczyć sprzedawane produkty, a Obserwatorzy mogą szybko przejść do zakładki Sklepu, żeby dokonać zakupów.

Czytaj dalejJak sprzedawać na Instagramie?