Marketing internetowy i jego siła

Marketing internetowy i jego siła

Świat marketingu w ostatnich latach zmienił się diametralnie. Czy wiesz, że w Stanach Zjednoczonych już dawno koszty na reklamę w internecie przewyższyły koszty reklamy telewizji. W Wielkiej Brytanii wydarzyło się to w 2018 roku. Instytucje badawcze prognozują, że za 2-3 lata taka sytuacja będzie miała miejsce w Polsce. Co to oznacza? Że jeszcze masz czas, …

Czytaj dalejMarketing internetowy i jego siła

Design thinking – co zrobić, aby produkt był jeszcze lepszy

Design thinking – co zrobić, aby produkt był jeszcze lepszy

W ostatnim artykule przedstawiłam Ci zagadnienie Design thinking, czyli metody twórczego udoskonalania produktów lub usług. A co powiesz na to, żebyśmy dzisiaj krok po kroku przeszli przez etapy twórczego projektowania produktu (lub usługi) z wykorzystaniem niektórych narzędzi? Potraktuj ten wpis jako wstęp do działania. Chciałabym, żebyś zobaczył, że to zadanie jest stosunkowo proste, a może …

Czytaj dalejDesign thinking – co zrobić, aby produkt był jeszcze lepszy

Udoskonalanie produktów i usług – design thinking

Udoskonalanie produktów i usług – design thinking

Otwierając firmę miałeś już pomysł na biznes. Zapewne opracowany produkt lub usługę. W większym lub mniejszym stopniu sprawdzony jego potencjał. I pierwsza sprzedaż. Taka jakiej oczekiwałeś czy nie? A co z feedbackiem od Klientów? Ich opinie były pozytywne czy spotkałeś się z negatywnymi komentarzami? A gdybym powiedziała Ci, że istnieje genialne narzędzie, które pozwoli dostosować …

Czytaj dalejUdoskonalanie produktów i usług – design thinking

Czego można dowiedzieć się z Google Analytics?

Czego można dowiedzieć się z Google Analytics?

Google Analytics to darmowe narzędzie Google, które pozwala na analizowanie ruchu na stronie internetowej w różnym ujęciu. Z Google Analytics dowiesz się m.in jak użytkownicy trafili na Twoją stronę, czy była to ich pierwsza wizyta, a może już kolejna, w jakim państwie/mieście przebywali wchodząc na stroną, z jakiego oprogramowania korzystali czy jakie działania wykonali na …

Czytaj dalejCzego można dowiedzieć się z Google Analytics?

Analizowanie danych ze strony internetowej – czy to potrzebne?

Analizowanie danych ze strony internetowej – czy to potrzebne?

Przygotowałeś stronę internetową. Zacząłeś reklamować swój biznes w sieci. Klienci się pojawiają – to ta optymistyczna wersja – lub nie – w tej gorszej wizji. I nagle rodzi się pytanie: „co mogę jeszcze zrobić, aby moje działania przyniosły lepsze efekty?”. Odpowiedź możesz znaleźć w statystkach swojej strony internetowej. Oczywiście pod warunkiem, że na Twojej stronie …

Czytaj dalejAnalizowanie danych ze strony internetowej – czy to potrzebne?

Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku?
|

Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku?

Kilka lat temu prowadzenie firmowego profilu na Facebooku było znacznie łatwiejsze niż obecnie. W tej chwili użytkownicy zalewani są informacjami, a niestety miejsce na Facebookowej ścianie jest mocno ograniczone. Dlatego jeżeli chcesz, żeby to co robisz było zauważone przez innych, musisz publikować angażujące treści, które Facebook chętnie wyświetla innym. Jak prowadzić profil firmowy na Facebooku, …

Czytaj dalejJak prowadzić profil firmowy na Facebooku?

Transmisja live na Facebook’u – czy warto robić live’y?

Transmisja live na Facebook’u – czy warto robić live’y?

15 lat temu marketing ukrywał się w tekstach. Pamiętam pierwsze strony internetowe, które „zawalone” były tekstem. Ulotki i katalogi, które czytało się jak dobrej klasy czasopismo. Kilka lat później tekst powoli wypierany był przez obraz. Wszyscy mówili, że zdjęcie/grafika potrafi wyrazić więcej niż 1000 słów. I tak też jest. Obraz zdecydowanie szybciej niż tekst działa …

Czytaj dalejTransmisja live na Facebook’u – czy warto robić live’y?

Co to jest Piksel Facebooka i jakie daje możliwości?
|

Co to jest Piksel Facebooka i jakie daje możliwości?

Jeżeli korzystasz z reklam na Facebooku to zapewne nie raz, kiedy tworzyłeś kampanię promocyjną widziałeś informację o monitorowaniu konwersji za pomocą Piksela Facebooka. Piksel to narzędzie, które pozwala targetować reklamy na Facebooku do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę www oraz zaawansowany system analityczny, który pomaga mierzyć skuteczność Twoich kampanii.

Jak napisać dobry tekst na stronę internetową
|

Jak napisać dobry tekst na stronę internetową

Myślisz sobie: „chcę fajną stronę internetową. Zlecę ją. Niech mi ją zrobią. Będę miał z głowy”. Ale nagle okazuje się, że zlecenie przygotowania strony internetowej to wierzchołek góry lodowej. Chciałbyś mieć temat z głowy, ale dostajesz serię pytań, na które nie zawsze potrafisz odpowiedzieć. A jeśli się z nimi uporasz, to tak czy siak na …

Czytaj dalejJak napisać dobry tekst na stronę internetową

Czarny piątek – pomysły na promocje
|

Czarny piątek – pomysły na promocje

Czarny Piątek z roku na rok staje się w Polsce coraz bardziej popularny. Przyszedł do nas oczywiście z Zachodu i jest synonimem ogromnych wyprzedaży. Duzi gracze już od początku listopada informują nas o wielkich obniżkach cen, a ludzie oczywiście z przyjemnością skorzystają z okazji. Skoro jest, to dlaczego nie? Tak więc, Klienci chcą kupić w jak …

Czytaj dalejCzarny piątek – pomysły na promocje