Jak mantrę powtarzamy, że w obecnych czasach  80-90% Polaków rozpoczyna poszukiwanie informacji o produktach lub usługach w Internecie. Dlatego tak ważne jest, aby potencjalny klient w sieci trafił właśnie na Twoją ofertę. W internecie dostępnych jest sporo narzędzi, które bez względu na rodzaj prowadzonej działalności pomogą zaistnieć Twojej firmie w wirtualnym świecie.

Wśród nich m.in.:

  • Google firma
  • Google +
  • Facebook

Jednak, żeby w pełni wykorzystać ich potencjał i być widoczny w Internecie, musisz pamiętać o stworzeniu indywidualnej strony www.

Strona www indywidualna prezentacja Twojej firmy w sieci

Jej zadaniem jest prezentacja Twoich produktów i usług oraz nakłonienie potencjalnego Klienta do zakupu, kontaktu bądź innego pożądanego działania. Twoja strona internetowa ma ogromnym wpływ na to w jaki sposób postrzegają Cię inni. Dlatego należy zadbać, aby była estetyczna oraz dostosowana do branży, w której działasz.

Google firma – bezpłatna wizytówka Twojej firmy w wyszukiwaniach Google

Tworzy się ją samodzielnie, po zalogowaniu do platformy biznesowej Google. Za pomocą prostego kreatora uzupełniamy podstawowe informacje o firmie: nazwę, adres, www, zdjęcia, godziny otwarcia, profil działalności oraz obszar. Aby informacje na temat Twojej firmy pojawiły się w wyszukiwarce Google należy autoryzować swój wpis. Jak się to odbywa? Google do 2 tygodni od rejestracji drogą mailową lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej wysyła kod weryfikujący. Wpisanie kodu weryfikującego autoryzuje Twoją wizytówkę w sieci. Od teraz Twoją firmę można znaleźć z w internecie z pozycji wyszukiwarki Google oraz bezpośrednio na mapach Google.

Serwis społecznościowy od Google +

Jego przewagą nad innymi serwisami społecznościowymi jest to, że treści wrzucone do Google + są dużo szybciej znajdywane przez roboty wyszukiwarek a co za tym idzie bardzo szybko pojawiają się w wynikach wyszukiwania.

Minusem konta Google + jest to, że mimo wszystko Google + ma mniej użytkowników niż dobrze znany wszystkim Facebook. Warto jednak wiedzieć, że założenie profilu Google + jest bezpłatne oraz bardzo intuicyjne i poszerza możliwości promocji Twojego przedsiębiorstwa, więc warto go utworzyć.

Facebook – widoczny w internecie

To serwis społecznościowy, który na dzień dzisiejszy skupia około 1,5 miliarda aktywnych użytkowników z całego świata.
W tym około 12,5 miliona to użytkownicy z Polski.

Liczby mówią same za siebie. W jednym miejscu znajdują się miliony Twoich potencjalnych Klientów. Pamiętaj jednak,
że Facebook umożliwia nie tylko prezentację produktów/usług, ale przede wszystkim umożliwia weryfikowanie zachowań Twoich potencjalnych Klientów. Założenie Fanpage firmowego jest bezpłatne i trwa dosłownie kilka minut.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *