fbpx

Google Ads

Reklama w wyszukiwarce Google

Jeśli chcesz dotrzeć do klienta, który właśnie poszukuje Twoich produktów i usług – reklama w Google to opcja, która najszybciej przełoży się na sprzedaż. Kiedy klient szuka produktu w wyszukiwarce Google jest już gotowy na zakup. Musi jedynie trafić na Twój produkt i tutaj genialnie sprawdzają się kampanie Google Ads. Masz do dyspozycji wiele formatów reklamowych. Możesz wyświetlać reklamę banerową na różnych portalach powiązanych tematycznie z Twoją marką. Możesz wyświetlać reklamę tekstową (to te pierwsze 3 wyniki w wyszukiwarce Google). Możesz postawić na kampanie produktowe a nawet remarketing, czyli przypomnieć się swoim dotychczasowym klientom (albo ludziom, którzy byli na Twojej stronie, ale nic nie kupili).

Kampanie Google Ads sprawdzą się dla każdego. Dla małych i dużych firm. Dla firm działających globalnie, ale również tych działających lokalnie. 

Zalety kampanii Google Ads

Reklamy Google Ads można odpowiednio targetować. Możesz wybrać konkretny teren, na jakim ma wyświetlać się reklama oraz komu ma się ona wyświetlać. Możliwe jest określenie płci, wieku, wykształcenia, zainteresowań danej grupy i wiele innych.

Kampanię Google Ads można tak zoptymalizować, żeby nie przepalać budżetu. Ty sam decydujesz o miesięcznych stawkach i kosztach strategii. Możesz ustalić jaką kwotę chcesz przeznaczyć na reklamę w Google Ads. Po wyczerpaniu budżetu, reklama przestanie się wyświetlać.

Reklama Google Ads to nie tylko ta wyświetlana w wynikach wyszukiwania Google. Reklamę możesz wyświetlić również na portalach powiązanych z Twoją marką czy na YouTube.

Jeśli stworzona kampania nie będzie skuteczna, można szybko zareagować, zmienić ustawienia czy wyznaczyć inną stawkę. Nie ma tutaj dużego ryzyka, że przedsiębiorca poniesie ogromne straty w przypadku niepowodzenia. 

Może Cię zainteresować

projektowanie

Projektowanie

konkurs w mediach społecznościowych (1)

Media Społecznościowe