Reklamy Google Ads można odpowiednio targetować. Możesz wybrać konkretny teren, na jakim ma wyświetlać się reklama oraz komu ma się ona wyświetlać. Możliwe jest określenie płci, wieku, wykształcenia, zainteresowań danej grupy i wiele innych.
Kampanię Google Ads można tak zoptymalizować, żeby nie przepalać budżetu. Ty sam decydujesz o miesięcznych stawkach i kosztach strategii. Możesz ustalić jaką kwotę chcesz przeznaczyć na reklamę w Google Ads. Po wyczerpaniu budżetu, reklama przestanie się wyświetlać.
Reklama Google Ads to nie tylko ta wyświetlana w wynikach wyszukiwania Google. Reklamę możesz wyświetlić również na portalach powiązanych z Twoją marką czy na YouTube.
Jeśli stworzona kampania nie będzie skuteczna, można szybko zareagować, zmienić ustawienia czy wyznaczyć inną stawkę. Nie ma tutaj dużego ryzyka, że przedsiębiorca poniesie ogromne straty w przypadku niepowodzenia.