fbpx

Pozycjonowanie stron internetowych

Daj się znaleźć w internecie

Jak poprawić widoczność swojego sklepu lub strony internetowej, zwiększyć przychód oraz zdobyć nowych klientów? 

Postaw na skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google, dzięki któremu Twoja strona internetowa znajdzie się w TOP 10, a nawet w TOP 3 najpopularniejszych wyników wyszukiwania w Google.

A to właśnie w Google użytkownicy w pierwszej kolejności szukają produktów i usług. Jeśli nie znajdą tam Twojej firmy, trafią do konkurencji. 

Pozycjonowanie stron www, to działania, które mają na celu wypromowanie Twojej strony w wyszukiwarce Google. Nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć, że strona, która znajduje się na wysokich pozycjach w Google, pozyskuje większy ruch, a przez to nowych Klientów. 

Wypełnij poniższy formularz i umów się na nie zobowiązują konsultację Twojej strony. Porozmawiajmy o tym, jak możemy poprawić widoczność Twojej marki w internecie. 

 

Co zyskujesz dzięki konsultacji?

Szczegółową analizę strony: kwestie techniczne, jakość contentu, ocena UX

Plan zwiększenia ruchu oraz sprzedaży na stronie

Informacje o strategiach SEO Twoich konkurentów

Poznasz potencjał sprzedażowy i rozwojowy w swojej branży

Dlaczego warto inwestować w SEO?

Statystyki nie kłamią! Im większy ruch na stronie, tym większa sprzedaż

Pierwsze 3 pozycje zbierają około 50% ruchu z wyszukiwarki
50%
Pierwsza pozycja na liście wyszukiwania przyciąga około 30% wszystkich kliknięć
30%
Pozycja 4 na liście wyników Google zdobywa średnio jedynie 7% ruchy
7%

Najczęściej zadawane pytania

Tak, konsultacja prowadzona dla klientów Futuram jest całkowicie bezpłatna. Ma charakter w pełni ekspercki, nie prowadzi do podpisania umowy ani do wygenerowania oferty. Jej celem jest przedstawienie możliwości promocji konkretnej strony WWW w sieci, a także opcjonalne przygotowanie strategii pozycjonowania, której celem jest poprawa widoczności, zwiększenie ruchu oraz konwersji.

Czas trwania rozmowy z ekspertem zależy od złożoności witryny. Może ona trwać od pół godziny, ale może również zająć ekspertowi nawet cztery godziny w przypadku dużych i skomplikowanych serwisów działających w dynamicznych branżach. Co ważne, konsultant będzie do Twojej dyspozycji tak długo, jak będzie to potrzebne.

Do przeprowadzenia konsultacji potrzebujesz jedynie komputera z dostępem do Internetu. Możesz także przygotować szczegółowe pytania do eksperta, ale nie jest to konieczne – konsultant poprowadzi wtedy rozmowę, samodzielnie prezentując wszystkie informacje dotyczące optymalizacji Twojej strony.

Konsultacja z ekspertem nie jest w żaden sposób wiążąca. Po przedstawieniu wniosków z analizy oraz proponowanego, wstępnego scenariusza działań, to Ty decydujesz co zrobisz z otrzymaną wiedzą.

Termin rozmowy dopasujemy do Twojego kalendarza. Najpierw skontaktujemy się z Tobą, by krótko przedstawić zarys konsultacji, a następnie umówimy się na konkretny dzień oraz godzinę.

Może Cię zainteresować

shutterstock_644694811-1024x683